[Pēcpārdošanas servisa]]:
1. Ja ir kvalitātes problēmas ar produktu, lūdzu, rīkoties ar to 7 dienu laikā pēc saņemšanas brīža (par to informē klientu apkalpošanas ņemot fotogrāfijas no produkta).Atgriešanas un apmaiņas, pasta izdevumus sedz paši sevi, un kuģniecības maksa sedz ar mums.Ja nav kvalitātes problēmu produktu pārbaudes, jums ir nepieciešams, lai nes atpakaļ kravu.
2. Ne-kvalitātes problēma, produkts var būt izsaiņot, lūdzu, rīkoties ar to 7 dienu laikā pēc preču saņemšanas, produkts var būt izmantoti, iepakojums ir neskarts, kravas, ir rūpes par sevi, nevar ietekmēt otrajā pārdošanu!! (Izņemot prezervatīvus, seksīga apakšveļa un apakšbikses). (Important: pārliecinieties, ka iepakojums ir neskarts, un nav izmantota.Mēs nepieņemam to, ja izmanto)! !
[Vairumtirdzniecības pēc-pārdošanas vairāk nekā 1000 juaņu]]:
1. Ja produkts ir kvalitātes problēmas, lūdzu, uzkrāt preces un atgriezt tos kopā 3 mēnešus.Pastmarkas attiecībā uz preču atdošanu atpakaļ, sedz ar sevi, un pastmarkas, lai reissuing preces, sedz asv (pārliecinieties, ka iepakojums ir neskarts, un piederumi ir pabeigta, un nav bijis, mēs nepieņemam izmantošanu)
2. Ne-kvalitātes problēmas, lūdzu, rīkoties ar tām 7 dienu laikā pēc preču saņemšanas.Pasta atgriešanas un apmaiņas izdevumus sedz paši (un iepakojuma maksa, kas sedz).Produktu nevar izsaiņo un lieto, un nevar ietekmēt vidējās pārdošanas. (Izņemot prezervatīvus, seksīga apakšveļa un apakšbikses). (Important: pārliecinieties, ka iepakojums ir neskarts, un nav izmantota.Mēs nepieņemam to, ja izmanto)